12 Mart 2010 Cuma

Merhaba!




En sonunda benim de bir blogum oldu :) Hem de yapmayı en sevdiğim şeyi / şeyleri paylaşabileceğim... Esas konumuz yemek; benim yapmayı ve yemeği sevdiklerim, yeni denediklerim, dışarıda sevdiğim ve evde de denediklerim, uydurduklarım, duyduklarım...


Benim ölçülerim genelde 3-4 kişilik olacak zira hemen hemen hiçbir zaman 10 kişilik sofralar kurmuyorum ama bu tariflere göre ölçüler istenildiği gibi x 2, x3 olarak katlanabilir. Belirli bir mutfağımız yok, Türk, İtalyan, Çin, Japon, Meksika... sevdiğim tüm mutfaklardan yapabildiğim tarifleri paylaşacağım. Benim mutfağımda sushi de olacak bulgur pilavı da :) Pratik bilgiler, deneyip memnun kaldığım ürünler, bulunmaz malzemeleri nerelerden nasıl temin ederiz...vs bilgilerini de paylaşıyor olacağım.


Yemeğin yanında, belki biraz süs-püs de konuşuruz duruma göre :)


Bon appétit!

4 yorum:

  1. Boş bulunup isim yazmıştım baştan :)
    Hoşgeldin cnm. Besle bizi yavru

    YanıtlaSil
  2. Guzel bacim hosgeldin, merakla yeni tariflerini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil

Diyorum ki...