3 Aralık 2010 Cuma

HALKA ARZ :)

Blogumu halka arz etmeye karar vermiştim ki, Facebook'tan bir seferde sadece 20 kişiye mesaj gönderilebildiğini farkettim. Mesajımı da yazmıştım ne güzel :S

Dear All,


Herkesin yapmayı en çok sevdiği, iyi yapabildiği, yaparken çok mutlu olduğu, kendini ifade edebildiği bir ya da birçok şey vardır şüphesiz... Bazılarınızın bildiği gibi benimki "yemek yapmak" :) Yaklaşık 9 aydır, yaptığım yemekleri yazdığım bir blogum var benim. Şu hayatta aşçı olamadım bari yaptıklarımı yazayım diyerek başladım yazmaya :) Ve artık, bunca zamandır kendime sakladığım ve sadece birkaçınızın haberi olan blogumdan siz de haberdar olun istiyorum. Karakedinin Mutfağı :) www.karakedininmutfagi.blogspot.com'dan izleyebilirsiniz. Hemen izlemeye başlarsanız haftasonu için enfes bir Sangria tarifine ulaşabilirsiniz mesela :)

Sevgiler herkese,

Nihal (Kara Kedi:))

2 yorum:

  1. Cok sevindim kara kedi, takipte olacagim :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben bu saat olayını anlamıyorum, sürekli gece yarısı ya da sabahın kör şafağında yazmışım gibi çıkıyor; e öyle değil haliyle :))

    YanıtlaSil

Diyorum ki...