7 Nisan 2010 Çarşamba

PARIS! Oh la la :))

Haftaya Paris'e gideceğimi dün hatırladım :) Ve hatta 13 müydü 14 müydü diye düşündüm durdum, sabah ilk iş biletime baktım, 13'ünde gidiyormuşum. Sadece 1 gece kalacağım ama 13'ü tüm gün benim, 14'ünde ise tüm gün toplantı... Alışveriş yapmayacağım, yani kendini kaybetmece yok bu sefer ve fakat "yaşasın yemek yemek!" diyerek atacağım kendimi sokaklara. Maalesef sadece 1 öğle ve 1 akşam yemeğinde özgürüm, keşke bir akşamüstüm daha olsaydı :(
13 öğle yemeğini eğer Champs Elysées'ye gidersem Pizza Pino'da yerim herhalde; önden bir carpaccio, arkadan 4 peynirli pizza, küçük kırmızı şarap. Yok eğer Etienne Marcel tarafına gidersem de Hoki'de en büyük sushi tabağından söyleyeceğim :) Akşama kadar non stop yürüyüp acıkmam lazım zira akşam Diep'te çan çin çon yapılacak. Bu sefer macaronları Ladurée'den alacağım (umarım), yetişebilirsem...

1 yorum:

Diyorum ki...